M.C

niedziela, 10 czerwca 2012

The Green bag

Hej! Przedstawiam Wam moja kolejną wiosenną stylizację. Długo mnie tu nie było, z powodu braku internetu. Postaram się szybko nadrobić zaległości. Dziękuję za wszystkie komentarze i dodanie do obserwowanych, odwdzięczę się :)) Pozdrawiam!

 Hey! I present to you my next spring styling. For a long time I was not here due to lack of internet. I will try to quickly catch up. Thank you for all the comments and add to watch , to repay :)) Yours!







                                                                                    T-shirt - Reserved
                                                                                    Torba/ bag - House
                                                                                    Buty/ shoes - Boti

                                                                                                                                               M.

47 komentarzy:

Gabriele Vilkonyte pisze...

Hello dear,
maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

wolffashion.blogspot.com

have a nice day!
gV

Pandzia pisze...

mam podobne trampy! :):)
Super:)

daggistr pisze...

świetna koszulka ! lubię bardzo takie oversize'y :)

Sydney Hoffman pisze...

I love the pop of colour with your green bag :)
Lovely!

-Sydney xo

Sandra Bendre pisze...

casual and so chic :x like it darling !

SandrasFashionCorner.blogspot.ro

The Real Life pisze...

Torba jest fajna:)

Monika Orlik pisze...

Genialna koszulka!;)
M.<3

galaxiumona pisze...

dziękuję bardzo.


pozdrawiam:)

Natalia pisze...

simple and chic! I like it!

http://elvuelodelafalda.blogspot.com.es/

Joypq pisze...

:) Love the bag!!1
Follow you dear :)

My blog By Joyce ♥

Anonimowy pisze...

Super stylizacja, świetna bluzka ;))

Tęczowa Ośmiornica pisze...

świetna kolorystyka, jednak martwi mnie to że albo ciuszki są troszkę za duże albo jesteś tak szczupła :_)

Unknown pisze...

so cool!!!Would you like to follow each other?
xoxo
Faby

AngeliqueAngie-Fashion pisze...

kolor torby jest boski :)
bluzeczkę masz super!

Karolina pisze...

ale genialna torba!

FELLISIMA pisze...

hmmm torba super
Chciałabym taka torbę w miodowym kolorze:)

Pozdrawiam:)

Eve pisze...

fajna torba ;)

Claudia Trish pisze...

fajna torba ;) pozdrawiam Claudia Trish ;*

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podobaja takie stylizacje, bez przesady kolorów. Torba rewelacyjna!

Karollajnna pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz! Fajny kolor torebki ;) Radziłabym zmienić czcionkę bo ta jest mało przejrzysta,a tak to będzie wszystko idealnie ;) Pozdrawiam! ;)

bree pisze...

fajowa jest ta Twoja torebka! ogólnie całokształt - ekstra! :) pozdrawiam i zapraszam, buziaki!!

Nenka pisze...

Bluzeczka jest super :)
dodaję do obserwowanych i liczę na to samo: www.nenkablog.blogspot.com

Kosmetykowy Świat pisze...

torba jest swietnym akcentem ;)
pozdrawiam i obserwuje

Ewelina pisze...

Wygląda świetnie , szczególnie torba ! buziaki!

V. pisze...

super torebka :)

+ zapraszam do obserwowania i komentowania :)
http://fashfactory.blogspot.com/

Sootjeelina pisze...

Cool bag!

xoxo Sootjeelina

Modaxatodas. Luisa pisze...

Love your bag!

Kisses

www.modaxatodas.com

Patrycja Tyszka pisze...

świetna torba!
pozdrawiam

Patrycja Tyszka pisze...

świetna torba!
pozdrawiam

Lilli pisze...

nice tee and photos!!:) I follow u now!:) kisses!

Diana Marks pisze...

love the t-shirt and the purse!

LA By Diana Live Magazine

Tania pisze...

Thanks for your visit dear :)
Nice shirt,
Kiss :)

http://www.lafinestradelnord.blogspot.com.es/

Poppy Miau pisze...

Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

Dreams of ISABELA pisze...

Torba jest absolutnie niesamowita !

Przy okazji informuję o zmianie nazwy mojego bloga z Vestebulet Vintage na YELLOWTAGE. Zapraszam!

Unknown pisze...

Ale piękna torba! :)

Zapraszam do siebie!

Natalia i Justyna pisze...

Genialna koszulka ; )) . Jui . zapraszam do mnie : http://juistyle.blogspot.com/

livewithstyle-ewa pisze...

swietna torba!obserwuję!

Fineklass pisze...

Super buty!! ;>
hehe widze ze "odzyskalas " internet w podobnym czasie co ja ;D zapraszam do mnie : hahoda.blogspot.com

jackstyle pisze...

wow! świetna jestes:))

pozdrawiam i
zapraszam do mnie;)))

jackstyle pisze...

+ dodaje do obserwowanych ;>

The Real Life pisze...

Zielona torebka fajnie ożywia czarny outfit, podoba mi się:)

Shopaholic pisze...

torebka jest ok! :)

Fashiondoll.pl pisze...

cudowne zestawienie:*:*:**:
Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
całusy!!!!

Paryska88 pisze...

Oglądałam te torebki ostatnio w Housie i bardzo mi się spodobały, były chyba jeszcze różowe :)

in.the.jungle.of.fashion. pisze...

cute tee & fab bag <3
dear visit my blog, if you like it we could follow each other ;)
xx
veronica
http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

Monika Masina-Marcisiak pisze...

świetny look:) podoba mi się Twój styl:)

Melissa i Jane pisze...

Śliczna torebka :) Pozdrawiam :)